Lærervejledning
| Fag | Klassetrin |
| Dansk | Indskoling |
| Læringsaspekt |
| Sætningsopbygning Opbygning af en historie |
| Materialer |
|
| Elever: - Orienteringskort med poster - Opgaveark - Blyant | Lærer: - Orienteringskort med poster og postkoder (= svarene) |
| Aktivitetens forløb |
| Eleverne skal finde posterne, en af gangen, som er på kortet. De skal notere sig koderne ved posterne, og komme tilbage til klasselokalet og finde ud af hvilket ord de skal bruge i sætningen.
Herefter løber ud efter næste post. |
| - Eleverne kan hente alle poster inden der arbejdes med historien - Hvis klassen har god tid, kan man hente en post, løse opgave, hente ny post, løse opgave osv. - Endelig kan man bygge videre på historien ......... |
| Variation |
| Download (klik relevant knap) |
|
|
Søndermarkskolen
Tre Falke Skolen
Lindevangsskolen
Ny Hollænderskolen
Skolen på la Cours Vej
Skolen på Nyelandsvej
Skolen ved Bülowsvej
Skolen ved Duevej
Skolen ved Nordens Plads
Skolen ved Søerne - Nord
Skolen ved Søerne - Syd
Frederiksberg Ny Skole